نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۰
  • ۰

در کتاب « ینابیع المودة » نوشته عالم بزرگ اهل سنت شیخ سلیمان بلخى حنفى، روایتى است به نقل از حضرت امام رضا علیه السلام از پدرانش از امیرالمؤمنین (ع) از رسول خدا (ص) که آن حضرت فرمودند:

یا على ! خوشا به حال کسى که تو را دوست بدارد و امامتت را تصدیق مى‏ کند و واى بر کسى که تو را دشمن بدارد و امامتت را انکار مى‏ نماید . عاشقان تو میان اهل آسمان‏ها معروف و شناخته شده‏ اند ، آنان اهل دین هستند ، پارسا و پاک‏دامنند ، خوبى از چهره آنان نمایان است ، فروتن و خاکسارند ، دیدگانشان فرو افتاده و دل‏هایشان مالامال ترس از عظمت خدا و عقاب اوست ، بى‏ تردید حقّ ولایت و امامتت را مى‏ شناسند و زبانشان به فضل تو گویاست ، دیدگانشان از راه مهر و محبّت بر تو و امامان از فرزندانت گریان است ، به آنچه خدا در کتابش آنان را فرمان داده و به آنچه من به آنان فرمان داده‏ ام و آنچه تو به آنان فرمان داده‏ اى و به آنچه اولواالامر از امامان بر پایه قرآن و سنت به آنان فرمان داده ‏اند عمل مى ‏کنند ، آنان اهل تعامل با یکدیگرند و به یکدیگر محبّت مى‏ ورزند ، ملائکه بر آنان درود مى‏ فرستند و بر دعایشان آمین مى‏ گویند و براى گناه‏کارشان درخواست آمرزش مى‏ نمایند .

نظرات (۱)

خوشحال میشم از وبلاگ دیدن کنید
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">