نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۰
  • ۰

آیا علایم ظهور با احادیث نفی توقیت منافات دارد؟

ممکن است که به ذهن کسی چنین خطور کند که نشر شرایط و علامات ظهور در جامعه با احادیث نهی از توقیت و معیّن کردن وقت ظهور منافات داشته باشد، پس چرا از آنها سخن به میان می‌آید؟

پاسخ: توقیت و تعیین وقت ظهور که در روایات از آن نهی شده شامل نقل علایم و شرایط ظهور نیست؛ زیرا مقصود از توقیت آن است که به طور دقیق، وقت خاصّی را برای ظهور معیّن کنیم، که روایات از آن نهی کرده است. مثلا اینکه فلان روز امام زمان(عج) ظهور خواهد کرد؛ که این باطل و خلاف حق است.

نظرات (۲)

طراحی انواع وب سایت و پرتال خبری، اطلاع رسانی و شخصی با بهترین شرایط و ارائه بهترین خدمات موجود توسط شرکت طراحان نیان گستر

اگر دنبال یک پایگاه خبری و اطلاع رسانی برای شهر و شهرستان و یا استان خود هستید با صرف کمترین هزینه، نیان گستر بهترین انتخاب شما است!

آدرس وب سایت : http://ninsoft.ir
آدرس ای میل : info@ninsoft.ir
پاسخگویی 24ساعته: ningostarco@gmail.com

NINGOSTAR نـــــــیـــانــــگـــستــــرCompany

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">