نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۱
  • ۰

انتظار چه ویژگى‌هاى خاصى دارد؟ (بخش اول)

انتظار، در درجۀ نخست ویژۀ حیات و زندگى است. ماهیّت زندگى انسان با انتظار و امید به آینده عجین شده است به‌گونه‌اى که بدون انتظار، زندگى مفهومى ندارد و شور و نشاط لازم براى تداوم آن در کار نیست. حیات حاضر و کنونى ظرف پویایى، تلاش و حرکت به سوى فردا و فرداهاست، و این‌چنین پویایى و حرکتى بدون عنصر «انتظار» ممکن نیست؛ زیرا احتمال معقول بقا و پایدارى و امید به تداوم حیات است که به زندگى کنونى معنا و مفهوم مى‌بخشد، و پویایى و نیروى لازم براى ادامۀ آن را تأمین مى‌کند. ازاین‌رو است که ماهیّت زندگى با انتظار پیوستگى ناگسستنى دارد.

نظرات (۳)

Thanks for finally writing about > ویژگی های خاص انتظار (قسمت اول)
:: نضره الایّام
  • چشم به راهم ...
  • اللهم عجل لولیک الفرج..............
    پاسخ:
    الهی آمین!
    سلام 
    اگه به مباحث علوم انسانی اسلامی علاقه داشتید یه سر هم به وبلاگ من بزنید (و البته اگه مطلبی براتون ناخوش اند بود زود هم قضاوت نکنید).
    rasadfekr.blog.ir
    پاسخ:
    علیکم السلام
    چشم!

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">