نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۵
  • ۰


سلام بر تو آقای من! سلام بر تو ای مولای من! سلام بر تو در لحظات شب تو! سلام بر تو در ساعات روز تو!
ای وعده ای که خود حضرت باری تعالی جل جلاله ضمانتش فرموده سلام بر تو! و «انّ الله لا یخلف المیعاد»، هرگز! ابداً خداوند در وعده خویش تخلف نمی کند! آن هم عهدی که در کتب الهی پیشین هم وعده اش داده بود! «و نرید ان نَمُنَّ علی الذین استضعفوا فی الارض و نجعلهم ائمة و نجعلهم الوارثین» و ما اراده کردیم که ضعیفان زمین را امامان و وارثین آن قرار دهیم!
آری! زمین را تو ای باقیمانده خدا بر زمین، بهاری! 
می آیی و زمین را عدل فرا می گیرد. می آیی و عقل و علم و دین شکوفا می شود... می آیی...

السلام علی ربیع الانام و نضره الایام...


دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است ... السلام علیک یا بقیه الله 

  • علی حقیقی
  • ۵
  • ۰

امام زمان

امام مهدی

نظرات (۱۱)

  • ❤منتـــظر المهدی 313❤
  • سلام مولا
    پاسخ:
    دلم به مستحبب خوش است که جوابش واجب است...
  • میثم علی زلفی
  • عجیب است که همزمان شد این پست آخرین ما و شما
    خدا شما را حفظ کند مومن
    السلام علیک یا مولای و صاحبی
    پاسخ:
    جالب است... هرچند جادارد هر روز این اشتراک تکرار شود
    سلامت باشید... باز عرض می کنم اگه بجای «مومن»، بفرمایید: «مسلمان» ممنون میشم
    سلام بر آقای مهربانی ها
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام مومن
    اون خط آخری خیلی زیبا گفتی . ماشاءالله
    پاسخ:
    علیکم السلام حاج آقا
    مسلمان می گفتین راحت تر بودم... ما کجا و مومن
    اون خط آخری رو هم یکی از دوستان پیشنهاد فرمودن
    گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم. چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی
    پاسخ:
    احسنتم...
           بسیار زیبا بود
                         تشکر
  • دخترمهتاب ...
  • تومنتظر تر ازمایی تا برگردیم
    پاسخ:
    آقای عالم منتظر ماست؟!
    ولی ما...
    سلام
    مثل همیشه عالیه
    السلام علیک یا بقیة الله
    پاسخ:
    علیکم السلام
    مثل همیشه به دیدۀ لطف می نگرید...
    آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند...
  • محمد حسین صادقی
  • سلام برادر 
    پستت اخره احساس بود واقعا دوست داشتم خیل حالمو خوب کرد
    ممنونم
     دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است


    پاسخ:
    علیکم السلام
    پس الحمدلله انگار به هدفم رسیدم
    خواهش می کنم برادر
    البته این جمله آخر رو سرکار " فرشته.... " پیشنهاد فرمودن
    السلام علیک یا اباعبدالله
    پاسخ:
    حضرت اباعبدالله پاسختون رو میدن
    اما مطلب ما درباره فرزند نهم ایشونه
    دلم به مستحبی خوش است که جوابش واجب است ... السلام علیک یا بقیه الله
    ممنون از این  پست زیبا
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام علیکم
    احسنتم...
    با اجازه شما اضافه شد؛
  • مجید یارگیو
  • تودلت بیشتر از مت تب هجران دارد آقا
    پاسخ:
    احسنتم...
  • مجید یارگیو
  • تو دلت بیشتر از ما تب هجران دارد آقا

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">