نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۱
  • ۰

باوضو، خلوص نیت، طهارت دل و اشک وارد شوید... اینجا حسینیه مهدوی است! روضه خوان هم مهدی فاطمه (عج) است که  روضه از قرآن کریم می خواند...

احمد بن اسحاق در بخشی از ملاقاتش با حضرت مهدی (عج) در دوران امامت حضرت امام حسن عسکری(ع) اینطور می گوید:

عرض نمودم: ای فرزند رسول خدا، تأویل آیۀ «کهیعص» چیست؟

فرمودند: این حرف از اخبار غیبی است که خداوند زکریا را از آن مطلع کرده، و سپس از اخبار غیبی است که خداوند زکریا را از آن مطلع کرده، و سپس داستان آن را به محمد(ص) باز گفته است.

 و داستان آن از این قرار است که زکریا از پروردگارش در خواست کرد که اسماء خمسه طیبه را به او بیاموزد و خدای تعالی جبرئیل را بر او فرستاد و آن اسماء را بدو تعلیم داد.زکریا چون «محمد» و «علی» و « فاطمه» و «حسن» را یاد می کرد، اندوهش برطرف و گرفتاریش زائل می شد اما چون «حسین» را یاد می کرد بغض غصه گلویش را می گرفت و می گریست و مبهوت می شد

روزی گفت :«بار الها! چرا وفتی آن چهار نفر را یاد می کتم تسلی می یابم و اندوهم برطرف می شودناله هام بلند می گردد؟» خداوند متعال، او را از این داستان آگاه کرد و  فرمود: «کهیعص»؛ «کاف» اسم کربلا و «هاء» رمز هلاک عترت و «یاء» نام یزید ظالم بر حسین(ع) و «عین» اشاره به عطش و «صاد» نشان صبر اوست...1

+این الطالب بدم المقتول بکربلا...

+الهی بدم المظلوم عجل لولیک الفرج

1) معجزات امام مهدی، علامه سیدهاشم بحرانی ص70 (به نقل از شیخ صدوق ره)

  • علی حقیقی
  • ۱
  • ۰

امام زمان

امام مهدی

نظرات (۱۲)

  • ....مسعود ....
  • ممنون
    پاسخ:
    لا شکر علی الواجب
  • میثم علی زلفی
  • می خوانمتان مثل همیشه و مثل همیشه دقایقی با امامم متصل می شوم
    قبول یاشد برادر
    تشکر
    پاسخ:
    الحمدلله... گویا دارم به بعضی از اهدافم می رسم
    از شما هم قبول باشه ان شاءالله
    تشکر حضور گرم شما
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • اللهم ارزقنا زیارة الحسین.
    پاسخ:
    آمین
  • حدیث روزانه
  • اللهم بحق الزهرا سلام الله علیها عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    انشذک بدم المسمار یا الله
  • محمد حسین آذرینوار
  • یا ابا عبدالله الحسین
    ahdshia.blog.ir
    پاسخ:
    سپاس از حضورتون بزرگوار
  • محمد حسین صادقی
  • چه حسینیه ای جانم عجب نوحه خوانی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    سپاس برادر
    پاسخ:
    بله...
    آمین...
    خواهش می کنم برادر...
    شب عاشورا با این سوره اتفاق جالبی برای من افتاد.
    شب های مرحرم نتونستم برم مراسم گفتم شب عاشورا میرم ولی بازم نتونستم برم و خیلی دلم گرفته بود گفتم تا صبح بیدار بمونم(البته نتونستم) خلاصه کمی از شب روضه گوش کردم بعد گفتم قران بخونم از استاد رائفی پور شنیده بودم این سوره تقریبا داستان حضرت اباعبدالله است و تفسیر همین حروفی که تو پست گفتید رو میگفتن که شاید همینا باشه گفتم این سوره رو بخونم اما اسم سوره رو نمی دونستم حروف مقطع اولش هم فقط ح ع ص رو یادم بود هر چی تو نت گشتم چیزی پیدا نشد اخر گفتم خب بیخیال نیت خوندن قرانه باز میکنم هر چی اومد همون رو میخونم در کمال تعجب قران رو باز کردم و ایات ابتدایی سوره ی مریم اومد "کهیعص" تا چند دقیقه فقط تو سجده گریه میکردم.هنوز هم برام عجیب و جالبه.
    ممنونم از مطلب خوبتون
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    خیلی جالب بود...
    سوره اباعبدالله...
    تشکر التماس دعا
    یا حسین
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
  • ....مسعود ....
  • نمی دونم چرا حضرت امام زمان تو زندگیامون جایی ندارن
    پاسخ:
    باید ببینیم چی جای اماممونو گرفته؟
    یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدر الحسین بظهور الحجة
    پاسخ:
    یا رب الحجه بحق الحجه اشف صدر الحجه بظهور الحجه
  • امیرمحمد ولیان
  • سلام
    مطلب خوبی بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام 
    لطف دارید
    خواهش می کنم
    اللهم عجل لویک الفرج.
    پاسخ:
    الهی آمین

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">