نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۱
  • ۰

باوضو، خلوص نیت، طهارت دل و اشک وارد شوید... اینجا حسینیه است! حسینیه صاحب الزمان(عج)... هم حسینیه و هم مهدیه... روضه خوان هم مهدی فاطمه (عج) است... (تا آخر بخوانید)

در اواسط زیارت ناحیه مقدسه جایی

حضرت از عظمت و بزرگی اباعبدالله الحسین(ع) سخن می گویند:


...أَلسَّلامُ عَلى مَنْ طَهَّرَهُ الْجَلیلُ،

سلام بر آن کسى که ربّ جلیل او را پاک و مطهّر گردانید،  

أَلسَّلامُ عَلى مَنِ افْتَـخَرَ بِهِ جَبْرَئیلُ،

سلام بر آن کسى که جبرئیل به او افتخار مى نمود،

أَلسَّلامُ عَلى مَنْ ناغاهُ فِی الْمَهْدِ میکآئیلُ،

سلام بر آن کسى که میکائیل در گهواره با او تکلّم مى نمود،


اما به ناگهان ادبیات تغییر می کند، حضرت صاحب الزمان(عج)

ناگهان شروع به سخن گفتن از مظلومیت امام حسین(ع) می کنند،

یعنی آن ستم ها بر کسی روا داشته شد که اینقدر باعظمت بوده است

کدام ستم ها؟

أَلسَّلامُ عَلى مَنْ نُکِثَتْ ذِمَّـتُهُ،

سلام بر آن کسى که عهد و پیمانش شکسته شد،

أَلسَّلامُ عَلى مَنْ هُتِکَتْ حُرْمَتُهُ،

سلام بر آن کسى که پرده حُرمَتش دریده شد،

أَلسَّلامُ عَلى مَنْ اُریقَ بِالظُّـلْمِ دَمُهُ،

سلام برآن کسى که خونش به ظلم ریخته شد،

أَلسَّلامُ عَلَى الْمُغَسَّلِ بِدَمِ الْجِراحِ،

سلام برآنکه با خونِ زخم هایش، غسل داده شد،

أَلسَّلامُ عَلَى الْمُجَـرَّعِ بِکَأْساتِ الرِّماحِ

سلام بر آنکه از جام هاى نیزه ها جرعه نوشید،

أَلسَّلامُ عَلَى الْمُضامِ الْمُسْتَباحِ،

سلام بر آن مظلومى که خونش مباح گردید،

أَلسَّلامُ عَلَى الْمَنْحُورِ فِى الْوَرى،...1

سلام بر آنکه در ملأ عام سرش بریده شد،...

...و سیعلم الذین ظلموا این منقلب ینقلبون...

+ اربعینی ها! مباد ما جامانده ها از یادتان برویم...

1)صحیفۀ مهدیه ص 588

  • علی حقیقی
  • ۱
  • ۰

امام زمان

امام مهدی

نظرات (۲۳)

  • std testing centers
  • بحث تعاملی قطعا ارزش اظهار نظر است.
    شکی نیست که شما باید بیشتر در این مورد منتشر کنید
    موضوع، ممکن است موضوع تابو باشد اما به طور کلی مردمی است
    درباره این مسائل صحبت نکنید بعدی! با احترام!!
  • psychic phone reading
  • دوستان خوبی وجود دارد، چطور همه چیز و آنچه شما می کنید
    می خواهم بر روی موضوع این پست بگویم، به نظر من این واقعا قابل توجه برای طراحی شده است
    من
  • free std testing near me
  • محتوای با کیفیت بسیار مهم است که به کاربران علاقه مند شود که از صفحه وب دیدن کنند. این همان چیزی است که این صفحه وب ارائه می دهد.
  • real psychic readings
  • بی تردید آنچه را که اظهار داشتید را در نظر بگیرید.
    توجیه مورد علاقه شما به نظر می رسد ساده ترین در وب است
    در نظر گرفتن من به شما می گویم، قطعا ناراحت می شوم
    در حالی که افراد مسائل را درک می کنند که فقط درک نمی کنند.

    شما موفق به ضربه ناخن بر روی بالا و تعریف همه چیز بدون داشتن اثر جانبی، مردم است
    می تواند سیگنال بگیرد احتمالا دوباره به دست آوردن بیشتر خواهد بود
    با تشکر
  • cheap phone psychics
  • من تحت تأثیر قرار می گیرم، باید اعتراف کنم به ندرت با یک وبلاگ روبرو میشوید
    این به همان اندازه آموزشی و سرگرم کننده است و بدون شک شما
    ناخن بر روی سر گذاشته اند. مسئله چیزی است که مردم به اندازه کافی در مورد هوشمندانه صحبت نمی کنند.
    من بسیار خوشحالم که این را در جستجوی خودم در مورد این موضوع پیدا کردم.
  • std testing near me
  • من دوست داشتم همانطور که شما در اینجا دریافت می کنید انجام می شود.
    این طرح مضر است، موضوع نویسنده شما شیک است.
    با این وجود، شما فرمان می دهید بدون هیچ زحمتی خریداری کنید
    که می خواهی تحویل بگیری
    ناخوشایند بدون شک بعدا دوباره به همان اندازه تقریبا همان طور که در اغلب موارد در این مورد به شما سپرده شده است.
  • cheap phone psychics
  • این بسیار جذاب است، شما یک وبلاگ نویس بیش از حد حرفه ای هستید.
    من به فید شما پیوستم و برای جستجوی بیشتر از شما مشغول به کار هستم
    پست عالی علاوه بر این، سایت شما را در شبکه های اجتماعی من به اشتراک گذاشته ام
  • real psychic readings
  • شما در واقع به نظر خود خیلی راحت هستی اما این را پیدا میکنم
    در واقع موضوعی است که من فکر می کنم هرگز درک نمی کنم.

    برای من خیلی پیچیده و بسیار گسترده است. من منتظر شما هستم
    پست بعدی، من سعی خواهم کرد تا آن را قطع کنم!
    پاسخ:
    لطفا متن نظرتان را به زبان انگلیسی وارد بفرمایید

    (موتور های ترجمه برای ترجمه متون به فارسی خوب عمل نمی کنند و نظر شما را نفهمیدم)
  • محمد طاها حقیرابراهیم ابادی
  • وبلاگ شما عالی اگرمیشه من شمارا دنبال می کنم شما هم منودنبال کنید
  • محمد آذرکار
  • یا منتقم عجل لولیک الفرج 
    پاسخ:
    عجل علی ظهورک
    سلام و تشکر...اجرتون بااباعبدالله الحسین علیه السلام
    پاسخ:
    علیکم السلام
    زیارتتون قبول باشه ان شاءالله
    ممنون از تشریف فرماییتون
  • میثم علی زلفی
  • التماس دعا
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج...!
    شروع جاذبهٔ مغناطیس حسینی، در روز اربعین است. جابرابن‌عبدالله را از مدینه بلند می‌کند و به کربلا می‌کشد. این، همان مغناطیسی است که امروز هم با گذشت قرن‌های متمادی، در دل من و شماست. کسانی که معرفت به اهل‌بیت دارند، عشق و شور به کربلا همیشه در دلشان زنده است. این از آن روز شروع شده است. عشق به تربت حسینی و به مرقد سرور شهیدان (امام حسین (علیه السلام)).
     بیانات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای(حفظه الله)
    اللّهمّ عجّل لولیک الفرج...
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام مومن .   برامون روضه خوندی ها . اجرت با اباعبدالله
    پاسخ:
    علیکم السلام حاج آقا
    عرض کردم که حسینیه داریم
    سلامت باشید
  • مهندس رضا عباسی
  • سلام دوست عزیز
    به ما هم سر بزنید
    مایه فخر ماست که نظر شما را در وبمون ببینیم.
    ارادتمند شما
    رضا عباسی
    www.tadriss.ir
  • ....مسعود ....
  • السلام علیک یا ابا عبدالله 
    پاسخ:
    ممنون از حضورتون
    هر چقدر هم بنویسن وبگن باز هم تکراری نمیشود
    پاسخ:
    اعظم المصائب را مگر میشود فراموش کرد
    از مظلومیت ائمه ی ما هر چقدر نوشته بشه بازم کمه.
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    ان شاءالله سهمی در نشر معارفشون داشته باشیم که کمی کمتر شرمندشون باشیم
  • ....مسعود ....
  • احسنتم خوبه
    پاسخ:
    ممنون از حسن نظرتون
  • حدیث روزانه
  • یا حسین
    اربعین ان شاء الله دعا گو هستم
    پاسخ:
    التماس دعای خیلی شدید برادر
  • امیرمحمد ولیان
  • سلام نکته جالبی بود
    ممنون
    پاسخ:
    سلام
    ممنون از حضورتون
  • مجله ویترینو
  • التماس دعا
    پاسخ:
    محتاجیم به دعا
    خدا لعنتشون کنه قاتلین امام حسین علیه السلام رو.
    زیارت ناحیه واقعا قلب ادم رو پاره پاره میکنه...
    پاسخ:
    واقعاً همینطوره...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">