نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۳
  • ۰

پیامبر اکرم(ص) در روز غدیر بخشی از خطابۀ گرانبهای خویش را به حضرت مهدی (عج) اختصاص داده اند و ایشان را چنین معرفی می کنند:

ألا انَّ خاتم الائمّه منَّا القائم المهدی...

آگاه باشید همانا آخرین امام، قائم مهدی از ماست.

بدانید! او بر تمامی ادیان چیره خواهد بود.

بدانید! اوست انتقام گیرنده از ستمکاران.

بدانید! اوست چیره بر تمامی قبایل مشرکان و هدایت کننده آنان!

بدانید! اوست حونخواه تمامی اولیای خدا.

بدانید! همانا او یاور دین خداست.

+کجایی ای که پیامبر وعدۀ آمدنت داد؟ ای که پیامبر در غدیر وعده داد که می آیی و غدیر شکنان را خوار می کنی... کجایی؟... چراغ سر قبر زهرا(س)...

نظرات (۱۵)

  • امیرمحمد ولیان
  • بسیار عالی
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    تشکر
  • محمدمهدی یوسفی
  • چه جالب ...!

    خطبه غدیر و بحث ظهور ؟!

    واقعا نمیدانستم !
    پاسخ:
    بله پیامبر در غدیر یک بند کامل درباره حضرت مهدی صحبت کردند
    این مطلب هم بخش خیلی کوچکی از اون بنده
  • محمد حسین صادقی
  • سلام برادر کارت درسته
    مثله همیشه علی
    پاسخ:
    علیکم السلام برادر
    ممنونم
    مثل همیشه لطف دارید
  • میثم علی زلفی
  • سلام
    با خواندن پست های شما اگرچه دردم می گیرد اما این درد را دوست دارم.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    این درد٬ دردی مقدس است...
    دردی باعث رشد و تعالی
    قدر این درد را بدانید
    مثل همیشه عالی بود.
    امید غریبان تنها کجایی؟چراغ سر قبر زهرا کجایی؟؟
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    مثل همیشه لطف دارید...
    ...
    ممنونم
    سلام
    مثل همیشه عالی
    ممنونم از مطالب خوبتون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    علیکم السلام
    مثل همیشه لطف دارید
    آمین
    آمین :)
    یا علی
    پاسخ:
    شبتون پر از یاد خدا...
    :))
    حالا درکم میکنی.ممنون
    من امروز حال ندارم.یه بنده خدایی برای صحبت واسه کار نظافت هم میخواستم برم قالم گذاشت خیلی حرص خوردم بعد از ظهر هم رفتم یه جایی فروشنده مبلمان میخواست رزومه داد پر کنم توش نوشته بود مقطع : فوق دیپلم لیسانس و فوق لیسانس و من دیپلمه بودم:(
    دیروزم که کنکور رد شدم خلاصه یه کمی بگذره درست میشم
    هی 
    شرمنده خلاصه... .
    خوشحالم که بیکاری چون درکم میکنی
    ولی از بیکار بودنت صرفا نه خوشحال میشم و نه ناراحت.یاحق
    پاسخ:
    :)))))))))) خخخ من که خیلی خندیدم...
    ولی دلم میخواست نمیگفتم بیکارم که لا اقل یه نفر فک کنه من کار دارم...    :)))
    واقعاً از طرف اون که قالتون گذاشته اظهار شرمندگی می کنم... این خط رو که خوندم خیلی حالم گرفته شد بالأخره ماهم آدمیم دیگه... اصلاً خنده یادم رفت
    ان شاءالله که بالأخره یه روز موفق میشین...
    دشمنت شرمنده برادر...
    آره دیگه ما هم بیکاریم و... البته گاهی کار فرهنگی می کنم که از بیکاری در بیام...  :))
    اتفاقاً اینکه در ضمن بیکاری مرتکب حرام نمیشین خیلی خوشحالم کرد چون یه آیه ای تو قرآن با شما کار داره:

    و من یتق الله یجعل له مخرجاً و یرزقه من حیث لا یحتسب و من یتوکل علی الله فهو حسبه ان الله بالغ امره قد جعل الله لکل شیء قدراً
    و هرکس تقوای خدا را پیشه کند برایش راه نجاتی می گذارد و از جایی روزی اش می دهد که گمان نمی برد و هر که بر خدا توکل کند، خدا برایش کافی است! به یقین خداوند به هر چه اراده کند دست می یابد. قطعاً برای هر چیزی هم اندازه ای قرار داده است...

    یعنی کاملاً با شماست... منتظر روزی از جایی باشین که فکرشم نمی کنین... توکل کنین
    درست میشه ان شاءالله
    ان شاءالله که به حق پنج تن آل عبا مشکل شغل همه جوونا مثل شما و این حقیر هر چه زود تر حل شه که اینطوری نشه...  :)
    خوشحال شدم
    یا علی
    اونم این آدرس بود که میگفتم نظر فرمودین تو این بیکاری کسب روزی حلال نه قسم عبادت است و فلان:

    http://akhoda.blog.ir/post/عبادت-و-خدمت#comment-LRGccXVmuSs
    پاسخ:
    بله بله برادر
    متوجه شدم
    حدیثی از پیامبر بود
    برادر امیدوارم جواب کامنتتو بخونی!
    که یه وقت کدورتی نمونه... ببخشیدا!
    سلام
    علی حقیقی شغلت چیه ؟
    اصلا شغل داری؟ چجوری ؟
    به خدا من اون نه قسم از عبادت رو شامل میشم اما شغل ندارم.
    گمونم تو هم شامل بشی اگر چه شغل داری اما درکم نمی کنی.
    برای من کاملش میکنه هه!
    کو کار ؟ کار نیست داداش.
    روزی حلالی وجود نداره... .
    همین که فقیر بمونی ثوابه:|
    همین که دزد نشیم خوبیم:(
    کم دل بسوزون آقای شاغل
    همه فهمیدیم تو کار داری...

    این کامنت مربوط به کامنتی بود که  در آدرس زیر فرمودین.

    التماس دعای مرگ (برای من)
    پاسخ:
    سلام علی آقای عزیز!
    ببخشید برادر بنده که قصد جسارت ندارم... فقط یه حدیث نقل کردم
    اتفاقاً بنده هم شغلی ندارم... اصلاً هم قصد ندارم که فکر کنید بنده شاغلم و...
    ببخشیدا اما قد و قوارم اصن به این حرفا نمی خوره...
    اصن برداشتتون کلا اشتباه بود...
    خوش به حالتون که در عین اینکه از شغلی برخوردار نیستین مرتکب گناه هم نمیشین
    نه نه... بنده هم شغلی ندارم
    کاری ندارم
    شما هم مثل اینکه خیلی دلتون پره...
    باشه بنده سکوت می کنم و به همۀ درد دل هاتون (یا شاید یه مقدار خشن تر از درد دل) گوش جان میسپارم...
    هرچه که دوست دارید بفرمایید بنده در خدمتم اما اعتراض به بنده که خودمم شغلی ندارم کار رو به جایی نمیرسونه برای شما هم شغل نمیشه...
    لطف بفرمایید یکم هم تحقیق کنین و همینطوری قضاوت نکنین برادر... بله فرصت های شغلی کمه ولی تقصیر من نیست که! تازه خودمم ازش ناله می کنم... همدردیم...

    مرگ هم عادیش خیلی سخته... براتون دعای شهادت می کنم (منم شهید نیستما از همین الآن بگم)
    التماس دعا برای عبور هر دومون از این سختی بزرگ
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام دوست خوبم
    مثل همیشه مطلب هات خوب و بکر و مفیده
    موفق باشی به حق پنج تن
    پاسخ:
    سلام حاج آقا
    لطف دارین مثل همیشه...
    ممنونم... لطف کردید تشریف آوردین
    عالی بود
    پاسخ:
    ممنونم
    کاش زودتر آقا ظهور کنه
    تحملمون کم شده


    http://daynasor.ir/
    پاسخ:
    ان شاءالله...
    می رسیم خدمتتون
  • سیّد محمّد جعاوله
  • عالیست
    پاسخ:
    ممنون
  • محمد آذرکار
  • یا مولانا مهدی ، عجل ....
    پاسخ:
    اللهم عجل لولیک الفرج

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">