نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۴
  • ۰

حجة الاسلام والمسلمین مرحوم آقای حاج سید اسماعیل شرفی: در حرم مطهر حضرت سیدالشّهدا مشغول زیارت بودم. چون دعای زائرین در قسمت بالاسر حرم مطهر امام حسین(ع)، مستجاب است، در آنجا از خداوند خواستم مرا به محضر مبارک مولایم حضرت مهدی (ارواحنا الفداه) مشرف گرداند...

مشغول زیارت بودم که ناگاه خورشید جمالش ظاهر شد، گر چه در آن هنگام حضرتش را نشناختم؛ ولی شدیداً مجذوبش شدم، پس از سلام از ایشان پرسیدم: آقا! شما کیستید؟

فرمودند: من مظلوم ترین فرد عالم هستم!

من متوجه نشدم و با خود گفتم: شاید ایشان از علمای بزرگ نجف هستند و چون مردم به ایشان گرایش پیدا نکرده اند خود را مظلوم ترین فرد عالم می دانند. در این هنگام ناگهان متوجه شدم که کسی در کنارم نیست!

اینجا بود که فهمیدم مظلوم ترین فرد عالم کسی جز امام زمان(عج) نیست...!


پ.ن: نکند که «مظلوم ترین فرد عالم» شدنِ امام من(عج) تقصیر من باشد!


صحیفه مهدیه ص51، با اندکی تغییر و اقتباس

  • علی حقیقی
  • ۴
  • ۰

امام زمان

امام مهدی

نظرات (۱۰)

آخخخخ........

سوختم!!!

پاسخ:
سوختنم داره...
  • حدیث روزانه
  • الغیبة منا
    پاسخ:
    متأسفانه...
    گره کور ظهور تو منم میدانم...
    موفق و مانا باشید
    یاعلی
    پاسخ:
    سلامت باشید
    یاعلی
    ..واقعا برای وجود مقدست چیکار میکنیم ....آیا تا همین لحظه به یادش بودیم یا نه ...
    اللهم عجل لولیک الفرج....
    پاسخ:
    ...
    آمین
    وای بر ما که باعث مظلومیت اماممون شدیم و این همه ادعا هم داریم ...
    اللهم عجل لولیک الفرج
    پاسخ:
    وای بر ما... وای بر ما
    آمین
    زیبا بود
    پاسخ:
    زیبایی در ابصار شماست!
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    خدا خیرتون بده با نشر سخنان معصومین سلام الله علیهم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنونم
    در این کار الحمدلله با هم همکاریم!
    پس ان شاءالله خداوند به شما هم خیر فراوان عنایت فرماید
    علت مظلومیت امام، جرم و تقصیر ماست. 
    پاسخ:
    اگر اینطور باشد که واویلا... (و البته هست)
  • محمد حسین صادقی
  • عالیییییییییییی
    پاسخ:
    ممنون از لطف سرشار شما
  • میثم علی زلفی
  • وای بر من که اگر این باشد
    پاسخ:
    وای بر ما...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">