نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

از حالا سرباز اماممان باشیم؛ بر چهرۀ دلربای مهدی صلوات

نضره الایّام

ان شاء الله بتوانیم از حالا سرباز اماممان باشیم. ما عاشقان یوسف فاطمة باید برای معشوق خود تلاش کنیم و زمینۀ ظهور ایشان را در زمان غیبت کبری فراهم کرده از شیعیان و شهدای در رکاب ایشان باشیم. هدف تارنمای نضره الایام نیز همین است.

هزینه کپی برداری: 3 صلوات برای تعجیل در ظهور امام زمان(عج)

نضره الایام

  • ۱
  • ۰

امیرمومنان در ضمن خطبه مفصلی می فرماید: «برای من رجعتی پس از رجعتی، بازگشتی پس از بازگشتی است. برای من رجعت هاست. برای من بازگشت هاست. برای من جنبش ها و انتقام هاست. برای من حکومت های عجیب و غریب است. من دابّة الارض هستم. من صاحب عصا و میسم هستم1

ان شاءالله در مطالب آتی راجع به دابّة الارض و عصا و میسم بحث مفصلی خواهیم داشت.


1) ایقاظ ص 365 و بحارالانوار ج53 ص39 و ج39 ص343


نظرات (۵)

  • میثم علی زلفی
  • یعنی میشه ببینیم آن روز را؟
    پاسخ:
    ان شا الله که میشه
  • سیدمحمدمهدی زیدی
  • عالی بود.
    التماس دعا.
    پاسخ:
    ممنون
    ملتمس دعا
  • محمد حسین صادقی
  • رجعتی پس از رجعتی

    منظور حضرت چی بوده چرا دوبار از کلمه رجعت استفاده کرده
    پاسخ:
    واضحه... منظورشون اینه که امام یک رجعت ندارند
    چندین رجعت دارند
    مطلبتون مثل همیشه مفید و زیبا بود.
    سلام ما رو هم به امام رضا برسونین.
    التماس دعا
    یاعلی
    پاسخ:
    ممنونم
    از طرف شما در حرم امام رئوف (ع) یک زیارت امین الله خوانده شد
    محتاج دعا
    یا مهدی
  • سید مهدی عاشق علی
  • سلام
    آفرین بر شما . تو سفر هم مطلب میذارین . کجای مشهد مستقر شدین؟

    پاسخ:
    سلام علیکم
    نه خیر حاج آقا
    انتشار در آینده بودند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">